miercuri, 29 februarie 2012

Ingerule intunecat ,trimite-ma in neant

  Salveaza-ma inger cazut in intuneric,
  Atinge-mi inima cu aripa ta,
  Du-ma departe,departe de lume,
  Vreau sa dispar in al spatiului neant.
  Inima mea  striga dupa tine,
  Striga dupa tine,inger al noptii...
  Cazut in al pacatului vid
  Si al nestiintei neant ingrozitor.
  Pierdut printre norii intunecati,
  Ce iti acopera inima cu tristete.
  Salveaza-ma inger al intunericului,
  Trimite-ma in neantul invadat
  De al noptii intuneric,
  Si de al tristetii infiorarii.
  Posomararea cerului ma ingrozeste
  Grabestete-te al meu inger intunecat
  Si ma acopera cu iubirea ta celesta.
  Caci mult nu mai pot rezista
  Ingerul meu intunecat,trimite-ma in neant.

Un comentariu:

  1. Existi? Nu prea imi vine sa cred. Nu sunt inger... Nu-s nimic din toate astea ... sunt altceva... mereu altceva :)

    RăspundețiȘtergere